La titular de la plaça número 2 de la secció d’instrucció del Tribunal d’Instància de Lleida va decretar ahir presó provisional comunicada i sense fiança per a Mario Casteràs Aznar, l’home de 65 anys que diumenge es va presentar ensangonat a la comissaria dels Mossos d’Esquadra per confessar la mort d’una dona de 53 anys.
Segons va informar el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), la causa està oberta per un delicte d’assassinat i es va confirmar que entre l’investigat i la víctima no existia relació sentimental, tal com va avançar LA MAÑANA.
L’acusat es va presentar diumenge a la tarda ple de sang a la Comissaria dels Mossos de Lleida confessant que havia matat una dona, de 53 anys. Quan els agents van acudir a l’habitatge van trobar la dona morta amb diverses punyalades. S’hi va acarnissar. Víctima i agressor no eren parella però compartien pis. A l’habitatge també hi vivia la parella sentimental de la dona morta, que havia marxat del domicili de Ciutat de Fraga abans del crim. Poc després víctima i agressor van discutir per motius “domèstics” i va ser llavors quan li hauria clavat diverses punyalades.
L’autor dels fets té múltiples antecedents i havia estat condemnat a 16 anys de presó per matar un company de cel·la l’any 2000 a la Presó de Ponent.














