Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La generació Z, la més connectada i la més difícil de fer-li captar l’atenció

ARTICLES - ZONA 2

Els joves de la generació Z estan arribant a l’edat adulta i es convertiran en la més consumidora de la història. Les estadístiques sobre aquesta realitat són eloqüents: els joves poden passar fins a més de sis hores al dia connectats a l’univers algorítmic, i una mitjana de dues en aplicacions com TikTok.

“La durada mitjana dels joves davant els vídeos és de 15 segons i s’exposen a 360 continguts d’impacte”, segons dades esmentades per Iván Ramos, cap d’estratègia iProspect a Dentsu, a la ponència presentada a la I Jornada Comunicació i Joves (#UOComYouth): Nous canals, formats i narratives de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). “La hiperconnexió i la saturació d’impactes sobre aquesta generació, els nivells d’atenció de la qual ‘no arriben ni als 8 segons’, fan més complexa la tasca de connectar-hi”, avisa Ramos.

Ramos esmenta dades que il·lustren la magnitud del repte: la mitjana de temps que passem connectats és d’entre quatre i cinc hores, una xifra que, en el cas dels joves, puja a sis diàries. 

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12