Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Carolyn Wonderland, la guitarrista de John Mayall, actua a Lleida

La texana ha estat comparada amb Janis Joplin i Stevie Ray Vaughan per la seva intensitat vocal

FOTO_ Funhouse La llegendària guitarrista i cantant de Texas és considerada l’ànima del blues modern

ARTICLES - ZONA 2

La reconeguda guitarrista i cantant texana Carolyn Wonderland ve aquesta setmana de gira espanyola oferint quatre concerts un dels quals arriba a Lleida el dijous (21.30 hores. 17 i 20 euros) amb parada a la sala Tocata.

El periple d’una de les veus més autèntiques del blues contemporani es deu a la presentació del nou àlbum, ‘Truth Is’, que confirma la seva maduresa artística.

Al llarg de la seva carrera ha compartit escenari amb artistes com Bob Dylan, Buddy Guy o Johnny Winter i el 2018 va fer història en convertir-se en la primera dona guitarrista principal de la banda de John Mayall.

El virtuosisme amb la guitarra que la caracteritza i la seva poderosa veu l’han convertit en una figura imprescindible del blues, havent estat comparada amb Janis Joplin i Stevie Ray Vaughan per la intensitat vocal i energia sobre l’escenari.

Carolyn Woderland va néixer a Houston el 1972 i va començar a actuar als 15 anys destacant per la seva barreja de blues, tex-mex, country, swing, soul i rock’n’roll.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)