La segona proposta de la Temporada de Tardor i Hivern d’Arts Escèniques i Música de La Unió a Alpicat va esdevenir tot un èxit, amb més de 300 persones que, entre escolars i públic en general, van passar per La Unió per veure de l’obra ‘El Príncep Feliç’ que va oferir la companyia La Baldufa.
Més de 300 persones, sumant el passi escolar i el que es va fer obert al públic en general el dissabte al vespre, van poder gaudir amb la història d’una majestuosa estàtua d’un príncep despreocupat, una obra que va rebre el Premi Nacional d’Arts Escèniques per a la Infància i la Joventut 2020 atorgat pel Ministeri de Cultura.
Aquesta era la segona proposta de la Temporada de Tardor i Hivern d’Arts Escèniques i Música de La Unió 2025-26, que ofereix una programació formada per deu propostes que es podran veure des d’aquest mateix mes d’octubre fins al gener de l’any vinent. Va obrir el foc, el passat 10 d’octubre, de la companyia francesa La Loquace amb ‘Viva!!!’, i ara prendrà el relleu, el 31 d’octubre, la companyia Xip Xap amb ‘Uh! Quin cangueli’, una història de por amb bèsties horribles ideal per a la tarda de Halloween.
Les entrades per als espectacles de pagament es poden adquirir a la pàgina web www.alpicat.cat/entrades o des de l’App de l’Ajuntament.