Lluís Bonillo, xef de l’Aula Gastronòmica, professor de cuina i impulsor de Cuina Amiga, va oferir ahir a l’espai Sunka de Plusfresc un taller de cuina d’aprofitament en el marc de la campanya “- la resta que suma +”.
El Banc dels Aliments de les Comarques de Lleida i la Fundació Jericó han endegat aquesta campanya contra el malbaratament alimentari amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de Plusfresc, el Menjador i membres del col·lectiu solidari Cuina Amiga; amb la coordinació de Como Pomona.
Bonillo va elaborar davant el públic un Cruixent de seitó amb formatge blau i melmelada d’albercoc; Mandonguilles amb samfaina; i Torradora de Santa Teresa amb préstec i gelat de vainilla.
Salvador Trabalón del restaurant Saroa, farà un taller dimarts 9 de setembre al matí i Gonzalo Ferreruela, de Ferreruela Cuina de la Terra, tancarà el cicle dimecres 10 de setembre.














