Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La sicorista Amaia Olomí, única representant de Lleida en l’Albert Costa

La jugadora supera el quadre previ i Amadeu Piqué i Victòria Jara, eliminats

CT Urgell / La jugadora sicorista Amaia Olomí

ARTICLES - ZONA 2

La sicorista Amaia Olomí serà l’única representant del tenis lleidatà a la fase final de la XXIVa edició del Trofeu Albert Costa – XXXVè Torneig Setmana Santa de Tennis, gràcies a que ha superat la fase prèvia.

A la segona ronda de la prèvia hi havia tres lleidatans en joc, dels quals la jugadora del Sícoris Club va ser l’única que va superar l’eliminatòria. Ho va fer en derrotar Valentina Allepuz per un doble 6-3, amb la qual cosa el cap de setmana vinent seguirà en competició. Olomí és la vigent campiona provincial. En canvi, al quadre masculí Amadeu Piqué, del CT Lleida, no ha pogut amb Aarón Jiménez, que l’ha derrotat per 6-2 i 6-4, i al quadre femení Victòria Jara (Natació Lleida) va cedir davant Nicole Toshcheva per 6-4 i 7-5.

Un cop completada la fase prèvia, el torneig s’aturarà fins divendres vinent, 11 d’abril, en què es reprendrà amb la fase final. Cal recordar que la prèvia s’ha disputat en dos quadres (masculí i femení) de 16 tennistes cadascun d’ells en el CT Urgell.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12