La primavera va acompanyar ahir la presentació de la campanya d’imatge i de promoció feta per l’Ajuntament, “Lleida t’estima”. El consistori va mostrar als assistents els quatre cartells amb els quals es regirà aquesta iniciativa. Els grans protagonistes de les imatges i de la campanya són el garrotín (recentment es va fer un acte de promoció), el comerç local i la gastronomia, aprofitant que Catalunya és la Regió Mundial 2025. Així, Lleida vol exportar la seva imatge al món, a banda d’impulsar un ‘amor propi’ dels ciutadans a la ciutat.
Acompanyats dels quatre cartells, el paer en cap, Fèlix Larrosa, i la regidora de Promoció, Pilar Bosch, van exposar la campanya. “La ciutat de Lleida es posiciona amb força en aquest moment de transformació”, va reivindicar el batlle, qui va recordar l’acte de dimecres on es va mostrar la nova estació de mercaderies del futur polígon de Torreblanca.
La promoció de la campanya es realitzarà en format multicanal, és a dir, en diversos mitjans (convencionals i ‘nous’ per arribar al nombre més gran possible de públic (sigui de l’edat que sigui). Larrosa va indicar que també s’enfocarà en qüestió del territori on es difongui la campanya. “Sortirem fora”, va remarcar. Tanmateix, l’alcalde va remarcar el pes del civisme en l’impuls de la ciutat. “Estimar Lleida és tenir-ne cura”.
Bosch va dir que la campanya ha de servir perquè els lleidatans tinguem clar què destacar de la ciutat. “No ens hauria de caldre pensar què recomanar”. La campanya “vol aglutinar les coses que ja tenim”, va dir Bosch, qui va defensar el pes del garrotín a la nostra cultura. “Ens narra la nostra història d’una manera festiva”. La campanya, va dir Bosch, “ha de perdurar en el temps. És com volem recordar-nos”.