Aquest dijous 13 de febrer, Catalunya Ràdio se suma per novè any consecutiu al Dia Mundial de la Ràdio amb una iniciativa en la que tots els seus programes de Catràdio, des de les 8.00 del matí fins a les 2.00 de la matinada, sortiran de l’estudi per estar més a prop dels oients, en una aposta clara per connectar amb la ciutadania i donar veu al territori.
La Universitat de Lleida, una bomboneria de Barcelona, una mina de Súria o una casa en obres a Olesa de Montserrat seran alguns dels espais on Catràdio ha desplaçat tots els seus equips per emetre avui els seus programes en directe, amb divuit hores ininterrompudes des de fora de l’estudi.
A Lleida es podrà veure en directe de 12.00 a 13.00 hores el programa ‘Que no surti d’aquí’, amb Roger Carandell, Marta Montaner i Juliana Canet, que desgranaran el món de la fama i dels famosos. L’equip del programa serà a la Universitat de Lleida per emetre’l en directe des de l’Aula Magna davant d’un públic que podrà viure com es fa i què passa entre bambolines.
El Dia Mundial de la Ràdio és una proposta de la Unesco a la qual s’adhereixen emissores d’arreu del món, i la iniciativa de Catalunya Ràdio ha rebut més de 350 peticions de persones que han ofert casa seva per convertir-la en un estudi.