El Patronat de la Fundació la Fira de Lleida va aprovar ahir diversos punts destinats a tirar endavant el nou pavelló, una construcció de 2.400 metres quadrats, adaptada a la urbanització de la nova mobilitat al voltant del recinte firal, que se situarà inicialment darrere del Pavelló 3 i al costat de l’actual Pavelló 4. En concret, se situarà entre el carrer del Camí de Picos i el carrer Pont de Suert.
El Pavelló 5 serà una estructura desmuntable que en el futur, i cas necessari, podrà traslladar-se a un nou recinte firal. En total, per al nou pavelló es contempla un pressupost de 3,5 milions d’euros, que assumiran a parts iguals l’Ajuntament de Lleida i la Diputació de Lleida, com a patrons de la Fundació La Fira de Lleida. En aquesta primera fase, es construiran els fonaments per a la futura edificació i la llosa de pavimentació.
Es preveu poder disposar del nou pavelló per les fires que es desenvoluparan el segon semestre del 2025, especialment per Sant Miquel i Municipàlia.
REUNIÓ AMB JUNTS
El paer en cap, Fèlix Larrosa, es va reunir al matí amb la portaveu de Junts, Violant Cervera, per comunicar-li els tràmits que s’iniciaran per avançar en la construcció del pavelló.