L’Ajuntament de Seròs ha impulsat el Projecte de Promoció Turística de Seròs, un pla que té com a objectiu la millora i dinamització del sector al municipi, buscant la seva “desestacionalització”, per atraure visitants tot l’any i no només durant l’època de la floració, tal com va explicar el regidor de Turisme de l’Ajuntament, Gerard Plaza.
El pla compta amb un pressupost de 9.075 euros i una subvenció de 5.063 euros de la Diputació de Lleida. La redacció del projecte ha estat elaborat per la consultora Estratègic després d’estudiar i avaluar propostes de tres empreses. Aquesta firma està especialitzada en la planificació estratègica, promoció econòmica i desenvolupament local. “La nostra intenció és desestacionalitzar el turisme a Seròs, sent conscients que les activitats d’estiu són més complicades per la climatologia que tenim, però volem buscar altres opcions d’atracció per a la gent que vulgui visitar el poble de cara a la tardor, l’hivern i la primavera”, va apuntar Plaza.
Redactat el projecte, l’Ajuntament treballa amb diversos agents del municipi que han aportat idees, propostes i inquietuds. Arran això, s’ha obtingut un pla que posa sobre paper les principals prioritats que Seròs vol potenciar i incentivar. “Ens volem centrar en allò que ens pugui diferenciar de la resta de municipis”, conclou.