El Cadet A de l’Atlètic Segre jugarà la pròxima temporada a Divisió d’Honor després de quedar primer en la categoria Preferent.
L’equip de Marc Grau va capgirar un inici de curs irregular amb tres victòries i tres derrotes. Tot i això, la plantilla no va deixar de treballar per canviar la dinàmica i assolir l’objectiu de l’ascens.
Grau destaca “la capacitat de treball i les ganes de millorar dels jugadors”. Aquest grup, amb el Marc Grau al capdavant, va aconseguir l’ascens a Divisió d’Honor en la categoria Infantil fa dos anys. En aquest sentit, la samarreta de campions d’enguany s’hi podia llegir: “Ho hem tornat a fer”. El cos tècnic format per Marc Álvarez, segon entrenador, i Antonio Cabanillas, delegat, continuaran, juntament amb Grau, un any més amb l’equip. Grau també destaca a Cristian Olivart, coordinador general del club, el qual va ajudar en la confecció de la plantilla i els ha donat confiança en moments de dificultat.
Un cop assolit l’ascens el passat cap de setmana, el club ja planifica la pròxima temporada, en què l’equip s’enfrontarà amb el FC Barcelona, l’Espanyol i el Girona, entre d’altres. “Serem l’equip humil. El nostre objectiu serà la permanència”, diu el míster.