Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Val d’Aran tanca un pont de desembre amb xifres rècord

ARTICLES - ZONA 2

La Val d’Aran ha tancat amb èxit un pont de desembre que ha aconseguit un 82,4% d’ocupació hotelera durant els dies del pont i un 60,5% durant tota la setmana, unes xifres que contrasten amb les de l’any 2022, que durant els dies del pont van arribar al 64,9% i al llarg de tota la setmana van ser d’uns 65,2%.

“Des del govern del Conselh Generau d’Aran valorem molt positivament les dades obtingudes durant aquest període, en el qual s’ha arribat a batre el rècord de clients en el nostre territori, amb 13. 191 persones el dia 8 de desembre, i 44.826 clients totals durant els dies 6 i 9”, assegurava el conseller de Governació, Innovació, Economia i Turisme, Amador Marquès, afegint que: “unes dades que reflecteixen l’intens treball de promoció que es duu a terme així com la qualitat de l’oferta turística que brinda la Val d’Aran”.

Així mateix, les dades obtingudes gràcies a la implementació del Big Data a través del Pla de Sostenibilitat Turística mostren que, malgrat l’augment de clients experimentat, s’ha produït una disminució de clients internacionals durant aquests dies: dels 44.826 totals, 1.948 eren clients internacionals davant els 42.878 nacionals.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12