El Rodi Balàfia Vòlei va acariciar la victòria ahir contra el Barça Voleibol (2-3) en un Juanjo Arpa que no va fallar a la cita i va omplir el pavelló amb unes 400 persones que van presenciar un partit intens i emocionant.
L’entrenador del Rodi Balàfia, Sergi Mirada, es va mostrar “molt satisfet amb el treball que han fet els nois perquè hem competit fins al final i hem demostrat que, encara que ha estat un mes difícil, ens hem reposat i hem jugador a un gran nivell”.
“Al final, el Barça s’ha emportat la victòria per 2-3 per petits errors nostres i crec que la clau ha estat el tercer set, que anàvem guanyant-lo amb comoditat i finalment se’ns ha escapat. Encara així, crec que els nois porten una bona dinàmica d’entrenaments i avui han vist que podem competir a un gran nivell. La setmana vinent viatgem a Eivissa, un partit que serà difícil primer perquè són els segons classificats i perquè un desplaçament així sempre és més complicat, però estic segur que l’intentarem”, va afirmar Sergi Mirada.
Amb el partit davant el Barça, el quadre lleidatà encadena la cinquena derrota consecutiva i és dècim amb 10 punts.